Často kladené otázky (F.A.Q.)

KOLIK SLUŽBA STOJÍ?

Při objednávce si můžete zvolit platbu za provolaný kontakt či sjednanou schůzku. Každá z variant má své výhody. Reálná cena schůzky se odvíjí od lokality a náročnosti projektu, proto se na nás neváhejte obrátit s poptávkou a my Vám obratem zašleme cenový nápočet.


JAK GARANTUJETE, ŽE KLIENTI NA SCHŮZKU SKUTEČNĚ PŘIJDOU?

Počítáme pouze zrealizované schůzky. Pokud klient na schůzku nedorazí, zkusíme vždy zjistit důvod proč na schůzku nepřišel. Schůzku následně sjednáme na jiný termín. Pokud již klient o schůzku z jakéhokoliv důvodu nestojí, je schůzka nahrazena.


JAKÁ JE MINIMÁLNÍ OBJEDNÁVKA?

Minimální objednávka je 20 zrealizovaných schůzek nebo 500 provolaných kontaktů.


JAK MI GARANTUJETE, ŽE NESJEDNÁTE SCHŮZKY JINÉMU OBCHODNÍKOVI S TĚMI SAMÝMI KLIENTY?

Smluvně garantujeme dvou roční blokaci dat, použitých pro Váš projekt. Tímto je zamezeno problému, se kterým se setkávali naši klienti dříve u konkurence – po půl roce/ roce jim začali padat smlouvy a po analýze co se stalo, zjistili, že call centrum sjednalo schůzky s těmi samými klienty jiným obchodníkům.


JAK MOHU SCHŮZKU REKLAMOVAT?

Schůzku můžete reklamovat prostřednictvím reklamačního formuláře na níže uvedeném odkaze:
http://goo.gl/forms/XnicDHJsaL


LZE SI POSLECHNOUT NAHRÁVKY HOVORŮ?

Veškeré hovory se nahrávají z důvodu kontroly operátorů, případně z jiného důvodu jako je např. smlouva uzavíraná po telefonu. Nahrávky z Vaší kampaně si lze poslechnout v sídle firmy při začátku projektu pro nastavení optimální komunikace operátorů nebo jako prokazujícího prostředku v případě nesrovnalostí. "Pokud máte objednáno nahrávání hovorů, je nutné volané upozorňovat na to, že hovory jsou zaznamenávané"